LEEG PAND = KANS PAND

Reclamebureau-Deventer

Campagne voor Deventer binnenstad

LEEG PAND = KANS PAND
Zoals zoveel steden, kampt ook de gemeente Deventer met lege panden in het centrum. Om de leegstand een halt toe te roepen en de aandacht te vestigen op de mogelijkheden, heeft Het Gilde een online en offline campagne ontwikkeld waarbij zowel de inwoners van de stad als (toekomstig) ondernemers is gevraagd hun wensen en dromen kenbaar te maken voor bepaalde panden in het centrum.

Ingezette middelen
Het Gilde bedacht het concept en ontwikkelde de website; startjewinkelindeventer.nl, de Facebookpagina, diverse print-uitingen (flyers, brochures en posters) en regelde de inzet van een promotieteam.
Daarnaast heeft Het Gilde in samenwerking met de Deventer kunstenaars Egbert Scheffer en Shuk-Yee Man gezorgd voor aankleding van een aantal KANS-panden in het centrum.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *